woensdag 2 juli 2014

M : eten uit de moestuin

De laatste loodjes van een schooljaar..., en met een man en 2 kinderen in het onderwijs is dit ongeveer de drukste en vervelendste periode van het jaar. Testweken, afsluitingen, projecten, en dat met je hoofd al bijna in de vakantie-stemming. Dit jaar spant de kroon, met ook nog eens een kind en man die continu tegen ziek zijn aan zitten. Dus dan is een moestuin wel erg lekker om je even in terug te trekken.
En op een onbewaakt ogenblik kwam ik in de Libelle die ik van mijn schoonmoeder kreeg dit stripverhaal tegen. Ik moest er erg om lachen. (al heb ik geen man die helpt in de moestuin, dat is echt mijn "ding" en dus ook alleen mijn werk...)




Nu is Jan, Jans en de kinderen jeugdsentiment, we hebben ongeveer alle stripboeken vroeger herlezen en herlezen. En waren we zelf ongeveer een Jan, Jans en de kinderen-gezin. Vroeger meer in de rol van de kinderen, nu inmiddels meer herkenbaar in Jan en Jans...

Geen opmerkingen: